tisdag, november 25

skolan dödar mig

jag tror nog jag aldrig har hatat skolan så mycket som jag gör nu. allt är så drygt, tråkigt och allmänt jobbigt.. alla sätter en sån stor press hela tiden, blir galen. fast får väl börja se det på den ljusa sidan, ungefär tre veckor kvar bara, och dom brukar vi ta de lugnt på. lucia snart som är sen stora höjd punkten runt jul i skolan, så jävla duktiga!
men får betyg och dom vill jag inte ens se på, kommer stå ett stort IG över allt. ååh! är så trött på allt. känner mig sämst i hela världen, allt jag gör nu blir bara fel, sen bråk och allt vad de nu leder till. och saknar så många, speciellt fitim. snart ska jag sätta mig och äta lite sen kolla på TV och tänka på vad jag kan göra för att slippa det här. men pussss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar