söndag, november 9

Min dag började inte för än runt 8när jag drog ner på stan och träffa
katya, emelie, ebba, petro och elli. Gick omkring lite på stan sen tog vi
bussen till råby, fixa lite saker. Drog tillbaka till stan efter det, träffa
charbel, saman, markus, dennis och lite mer olika folk. Träffade så klart
bäckbygänget också som gick omkring där å "trumma and sjöng", haha..
Kilade till hammarby lite senare för att träffa charbel, och när vi väl kom dit
så skulle han in. Typiskt! Så vi gick till skolan satt där en stund senare gick
vidare till bussen, fick åka gratis för de var så fullt, hihih!
Träffa timpan där med hans vänner. På stan så kom babe och hämtade mig
och katya sen skjutsade hem oss till mig. Ungefär där tog min dag slut,
låg halv vaken och lyssnade på när katya pratade med hennes dejt.

'Cause if it wasn't for all that happend.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar