lördag, november 1

för mycket fylla

Drog till vallby med aida och katya, skulle på fest men icke.
Gick istället bara runt, tog hand om små fulla tjejerna som inte mådde speciellt
bra. Polisbil hem för en av dom och den andra fick hjälp av nån annan.
Mergim jag kim sandra och katya tog bussen till stan sen och kilade vidare till
donken. Käkade lite och senare tog jag och kim bussen hem.
När jag kom hem blev jag påflygen av mamma och mattias som inte orkade ta hand
om min syster. Dyng rak.. Jag trodde ju inte de va speciellt jobbigt men
sen när jag öppnade dörren till toaletten låg hon där helt däckad. Hm, kul?
Tog minst 15minuter att komma upp för trappen bara..
För mycket fylla och för lite skojj blev det idag, får väl ta igen det imorgon om jag orkar.
Fick iallafall träffa min babbbyyy idag, tihihi.. Puss på oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar