torsdag, november 6

hammarby

Varit i skolan hela veckan och gått på alla lektioner, wiho för mig!
Blev nått töntigt bråk med nån gubbe. 3polisbilar för massa mytt.
Efter skolan idag så drog jag hem och åt lite, sen kom katyatönt
hit. Gjorde ingenting, sen stack vi till hammarby gården och träffade
veronica och nathalie, dennis charbel och markus dom dit ett tag och
växla några ord också, efter en stund kom nechervan ninib och nån till
så drog verran. Satt och snacka med dom i ungefär 5minuter innan
min mennypenny kom dit men sina polare. Lite små saknade ungar de där.
Var där till halv tio då tagga vi vidare till bussen som vi exakt missade:(
Typiskt.. Men vi tog bussen som kom efter bara några minuter till stan och
bytte där till 91an igen, hehe! Kom nästan nyss innan för dörren, kattis
följde med mig hem och ska sova här. Tur för mig, får skjuts av henne
till skolan imorgon, hon ska fan inte få ligga och sova när jag jobbar ;)..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar