måndag, mars 30

tack för allt min vän

Som ni ser har jag inte skrivit på hela dagen, har mått alldeles för dåligt för att kunna prata med folk ens.. Gick till skolan imorse iallafall, det vart lite jobbigt vissa stunder, kände hur klumpen i magen bara blev större o större... Slutade två då åkte jag ner på stan och mötte katya, var där en stund sen tog vi bussen hem till mig, direkt när vi kommit hem kommer jessica och vi drar ut med henne i bilen när hon övningskör, åkte till dingtuna och massa, otroligt många minnen man får bara av att kolla på stället där man bodde när man va yngre. När vi kom hem åt vi pizza sen kolla på film. Nu har jag precis duschat och vi ska snart sova.. Inte för att jag kommer lyckas somna inatt, mår för dåligt för att kunna få sömn....!

Fitim sahitaj, jag är så otroligt glad att jag har dig.. Dig kan jag prata om allt med och du är så himla underbar. Tack för du ställer upp för mig och alltid finns där, du är en ängel!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar