fredag, mars 13

fredag den 13, again

Som sagt, det här blev andra "fredag den 13" för det här året.. Kilade till skultuna med sandra och drog vidare till eshan där alla va, hann inte bli sån lång stund där innan alla blev utkastade så vi gick omkring i skultuna.. Gick ungefär en halv timme innan flera polisbilar kom, tråkigt.. Tappade bort ungefär alla så jag och anna gick runt överallt och letade, träffa på några nån kort snabbis sen sprang dom iväg igen för polisen kom... Va ute flera timmar sen kom bacheer fram springandes och sa att vi skulle hem till han, så gick dit med dom som va kvar. Tog inte lång tid innan alla va borta så låg jag där själv med bacheer och pratade om allt. 01:35 följde han med mig till bussen sen åkte jag hem. pusss

fjortis bild på mig and sandra=D hhaa

3 kommentarer: