lördag, mars 7

05:46

UPPE FÖRE TUPPEN, ELLER VAD SÄGER NI;)???
Nej men ska vara ärlig, har inte sovit nått än... Åkte ju till skultuna runt 9 och det var väll helt okej där, mycket fulla ungar och några var nog för fulla.. Åkte till stan igen halv 12 med lite folk bland annat robin och jocke... Tog första bussen hem och var hemma en stund tills lisa frågade om jag ville ses, och själv klart ville jag det, pigg som jag var gick jag o mötte henne och vi gick runt lite på bäckby &snacka.. Gick in till henne efter det och har varit där tills nu. Nu har jag ingenaning om vart jag ska ta vägen, är inte trött, vill sova, men då sover jag bort hela min lördag?! Och det vill jag inte! Men lägger mig nog en stund och får se om jag somnar, isåfall har jag iallafall ställt mitt alarm utifall jag ska på fotboll klockan 10 med fisa... Hörs, puzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar