fredag, mars 20

fredag kväll

Hej fredag kväll. Tänkte berätta lite om dagen, skolan gick super bra. Låter helt sjukt men idag va jag med på min första riktiga idrotts lektion på bäckbyskolan, hihi.. Ända sen jag började sjuan har jag hatat idrott så har skitit i den helt, men idag va jag ju med b och de kändes bättre och roligare då:).. Efter skolan gick jag o sandra över till ica där vi träffa mamma, hon va tydligen jätte glad för jesse hade hälsat på henne två gånger, och de gick hon o skröt om hela tiden där inne. Mattias kom och skjutsade hem oss, vi städade lite då sen började med maten.. När den va klar kom sandra precis så vi åt allihopa sen åkte jag o sandra till hammarby.. Var där till 10ungefär då skjutsade filip och nån till hem oss på dina moppar, gick fortare än vi trodde så stannade kvar ute på bäckby.. Hade skit kul tills vi kom hem till mig och mötte glädedödaren mattias i trappen... Han trodde vi va skit fulla så ringde direkt till sandras pappa? Får man inte vara glad längre, äckel! Nu sitter jag här själv som jag minst av allt ville, får väll hoppas att min sötis kommer förbi snart. Annars puss godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar