fredag, oktober 24

wiho

Äntligen fredag, äntligen lov! Wihoo!
Skönt att få en paus från skolan nu, men
sen när vi kommer tillbaka ska jag ta &skärpa
till mig verkligen..
Men idag blir det nog bara lugn hemma kväll
hos min pappa, äta nått gott sen kolla på nån
bra film eller så. Är helt ensam där, han är ju
aldrig hemma längre,så ska nog ta och ringa
dit någon så jag inte känner mig så ensam, tihi..

Är så sjukt trött på dig..
Hur tänker du egentligen? Alltid förstöra för andra
trycka ner alla för du ska få mer status.
Det är så jävla många som inte vågar säga ifrån,
dom är rädda att du ska göra nått mot dom. Om bara
alla hade samma mod och säga ifrån skulle du inte
ha någon kompis alls, alla skulle vara emot dig
och du skulle nog fatta hur patetisk du är.. Du har
försökt så många gånger mot mig, sagt saker om mig
till andra, startat ryckten om mig. Men jag brydde
mig inte. Du märke att jag kunde ha kontroll över
vad du gjorde så du blev lack och gick på mig.
Men snälla du, hur omoget är inte det. Hahah!!
Du är en sån dålig person.. en sak jag undrar,
Hur många av alla dina "vänner" är egentligen äkta?

kommer de nånsin bli som förut?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar