måndag, oktober 13

riktigt äckligt

första dagen på prao va väl sådär. så jobbigt att gå upp så
tidigt för att sitta i en buss en halv timme ungefär. De va iallafall
riktigt äckligt där vissa stunder. Tillexempel inne i frysen låg köttet
där i nån smet ihop fryst med massa annat, och i salladen när
man skulle hacka så kom de fram små maskar, blä. Och disken efter
alla som ätit, de kan ju verkligen inte varit människor?
Kolla hur de ser ut, nej fyfan. Men som tur är så ska jag nog inte
göra något mer sånt, /hoppas jag inte iallafall.

men resten av dagen har jag bara tagit det lugnt. Kom hem halv4 tror
jag att klockan va, sen la mig å kolla på tv. Har inte ätit nått sen 1 och
börjar bli riktigt hungrig nu. Så ska fixa nått att käka &sätta mig ner
och plugga. Sen sätter jag nog på en film å går och lägger mig, tidigt
upp imorgon oxå. Men ni kan ju höra av er, smsa eller nått.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar