lördag, oktober 18

Blev mys kväll hemma hos pappa med elin, bara tog de lugnt.
Köpte lite chips å sånt på ica sen gick vi och köpte kebab.
När vi kom hem satte vi oss och åt sen knappa runt på teven
efter någon bra film, tillslut hittade vi någon "Boy's don't cry".
Riktigt bra faktiskt. Runt tolv gick vi ner till bussen och där mötte
jag willepille. Pratade lite med honom senare kom kevin då
hoppa vi på bussen och drog hem till mamma. Mötte alla saknade
hammarby barn på bussen. Tihih.. Pratade lite med menny om
allting, och nisse lika glad som alltid. Va hemma runt ett.
Gick och la oss direkt nästan, så himla trött..


'Vill du veta vad jag tycker, vill du veta vad jag känner?'
Tycker det är så jävla jobbigt och jag har känt mig så
sämst nu hela tiden. Jag vet att jag gjorde fel. Jag vet det..
Men du behöver inte göra så här mot mig, det blir inte bättre.
Lova inte nått mer, för de blir bara skit. Är så trasig..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar