tisdag, oktober 21

Ligger i min soffa å kikar lite på TV, tråkigt nog så stört
gråter jag också. Det är så mycket som händer nu, jag orkar ingenting.
Klarar inte av att gå i skolan, tröttnat på den.
Orkar inte vara vaken, vill bara sova hela tiden.
Kan inte tänka på dig utan att gråta.. Efter de vi pratade om igår
så har jag fått lätta mitt hjärta lite, men kom bara ännu mer igen..
Har inte pratat med min så kallade pappa på hur lång tid som
helst. Han hör inte av sig längre och det börjar bli sjukt jobbigt.
Han är väl bara kär, och jag vet ju hur det är, man gör
allt för den personen, släpper den aldrig.
Men att han skiter i mig förstår jag inte, trivs han bättre i sin nya familj?
Finns så många frågor jag vill ha svar på..
Fast nu ska jag se allting på den ljusa sidan, har bestämt mig att bli
mer positiv För de är den tjejen jag är på riktigt.
En glad och rolig tjej. Ska inte ge upp för minsta lilla om jag tycker
det blir jobbigt. Ska bita ihop och ta hand om det som de kommer..
Men jag vill verkligen ha tillbaka dig.. Du ska ju ozzå må bra:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar