måndag, april 27

viksäng barn

Igår åkte jag iväg och kolla på match med sandra sen mötte vi katya på station, åkte hem till henne och packa sen till mig direkt efter & sen ner på stan och tog en "kvälls fika". Efter det tog vi bussen till viksäng, va där en stund och sen ut och sprang lite. Gick förbi robin och hämta en cykel också så vi kunde åka till bjurhovda fort, och de va riktigt skönt! Gick lite villse men kom hem 11 ungefär, då tog vi en dusch sen gjorde iordning lite mat å satt på balkongen och pratade om allt. Somnade runt 1=)

Idag vaknade vi runt 7, gick upp fixade oss snabbt sen tog bussen till skolan.. Helt okej dag, slutade två då gick jag hem och ska snart ut tror jag.. Ikväll blir de att jag och katya åker hem till den tomma lägenheten på viksäng och sover där inatt igen. Kysss hörs

Jag saknar verkligen dagen så mycket!
Toni &joel på bilden

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar