söndag, april 19

grillning

Tjenixen, tänkte skriva lite om gårdagen. Åkte hem till min syster runt halv3 om jag inte miss minner mig. Var iallafall där ett tag sen kom jessicas tjejer och joel, gick och köpte pizza, snacka massa och joel satt vid datan mest så de blev lite tråkigt då.. Dom satte igång med "fråge sport" eller hur jag ska kalla de och jag bestämde mig för att åka till skultuna. Pappa skjutsade mig till stan halv 9 sen kom bussen nästan precis. När jag kom fram kom whilliam och några och hämtade mig sen köpte vi lite coca cola å chips sen drog vidare med moppen. Blev ganska trångt med 5 på en, men de fick jag leva med. Det var jätte mysigt hela kvällen men runt 00:00 blev de för kallt så vi packa ihop och gick hem till var och en, jag följde med bacheer och va där tills bussen kom.. När jag kom hem va lägenheten tom på folk, inte ens min syster va där men de tog inte lång tid innan dom kom igen. Somnade runt 4 tror jag... Hade en jätte mysig kväll med mina killar, hehe mina;)

Jag kan få dom att göra vad som hellst, kanske syns på bilderna. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar