onsdag, april 22

trött. godnatt

Istället för att åka hem gick jag också till viksäng skolan, träffade sandra och sen massor med folk. Gick upp till min syster runt halv 4 och städa lite som vi stökat ner, sen satte jag mig i soffan och väntade på att sandra skulle orka gå, men det hände aldrig för hon skulle ut och "sitta där en stund" sen efter 10minuter va hon borta, svara inte när jag ringde eller smsade så blev ganska så sur och gick ner till stan. Träffade momo, daniella &jennifer sen gick vi och träffa robin, benne, &eshan... Hade super kul med dom så glömde bort att jag va arg. Klockan 8 åkte momo hem då började jag och jennifer gå mot hammarby, svängde in en snabbis på gården sen fick vi skjuts hem av jocke. Nu har jag precis ätit klart och ska straxt krypa ner i sängen och sätta på en film. Puss &godnatt
Momo, emelie, &daniella vi för jävla bra tjejer♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar