söndag, februari 22

lördag/söndag

Tjabba, går dagen var helt okej.. Eftersom jag själv inte hade nått att göra och alla mina vänner va på de där discot så gick jag dit jag med.... Satt vid ett bord och kolla på alla skämmiga snorungar som gillar sånt där. Gick rätt så tidigt också, blev trött på att inte göra nått så träffa bacheer, eshan, robin, whilliam och många mer.. Tog bussen hem runt halv1 då kom jesse hit.. Satt först och bara snacka, lite stelt vare faktist. Men sen blev de lite mys och tiden glömdes bort, så han gick hem sju imorse. Haha stackarn:)!! Idag ska jag iallafall träffa bacheer men innan de ska jag hinna mycket, ska börja med att duscha! puss

Jag tycker om när du tar på mig, jag tycker om när jag ser dig vid min sida.. Tycker om när du finns hos mig, tror de aldrig kan bli bättre än såhär. För mig, för nån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar